Blog

Ook als nieuws al lang geen nieuws meer is
leidt het wellicht tot iets nieuws.

1 oktober 2015

Waarom SEO en SEA?

Dagelijks verschijnt er meer en meer content online en er is veel concurrentie. Het wordt daarom steeds belangrijker om in deze constante stroom van nieuwe informatie op te vallen. Zoekmachine marketing is razend populair. Met behulp van Search Engine Advertising (SEA) en zoekmachine optimalisatie (SEO) zorg je bijvoorbeeld voor meer traffic naar jouw website. SEO…

27 oktober 2014

Goede B2B content is de ideale sales toolkit

Tekst blog: Bart Waterschoot We weten allemaal dat B2B beslissers in verschillende fases van hun beslisproces veelvuldig gebruik maken van bronnen op internet. Doelgerichte content die inspeelt op de informatiebehoefte van de doelgroep is dan ook ideaal voor je sales. Zo kun je content zien als je online voelsprieten naar de markt. We weten ook…

16 april 2014

5 tips om de klant van de toekomst te bedienen

FrankWatching.com (de naam alleen al wekte mijn interesse) heeft enkele tips om de klant van de toekomst te bedienen. Zeggen de nieuwe ontwikkelingen als 3D-printen, Google Glass, ‘appcessoires’, internet of things en iBeacons je iets? Lees hier meer. Over vijf tot tien jaar verwachten we de ‘peak of inflated expectations’. De enige manier waarop bedrijven…

27 februari 2014

Lancering nieuwe website Impact Design!

HET IS ZOVER, DE EIGEN WEBSITE IN NIEUW JASJE IS ONLINE! Eigen werk blijft altijd liggen tot het laatst want, klanten gaan simpelweg voor. Maar toch is het eerste goede voornemen voor 2014 gerealiseerd: Impact Design is online weer zichtbaar en voorzien van een nieuwe look & feel! We zijn er blij mee en klaar…

29 januari 2014

Hulp nodig bij bedenken bedrijfsnaam?

Ik kwam dit nieuwsbericht tegen – want het komt nogal eens voor dat we worden ingeschakeld om een bedrijfsnaam te bedenken -. En om een originele naam te vinden kunnen ook wij wel eens wat hulp gebruiken. Ben je op zoek naar een nieuwe bedrijfsnaam? Dan helpt dit artikel je wellicht al een eind verder….